Jednoduše! Snoubenci u nás hledají ověřené, profesionální dodavatele služeb a sortimentu pro svůj svatební den. Velmi nás těší, že mnozí z těchto dodavatelů tak nachází díky nám nové zákazníky. Vaše spokojenost je naší prioritou!

1. Snoubenci hledají určitého dodavatele a odešlou poptávku:
ikona svatebcani

Snoubenci vyplní formulář a zodpoví otázky, ve kterých definují své představy a požadavky.
Svatba.cz tyto poptávky telefonicky ověří, doplní informace pro dodavatele a časový odhad pro uzavření objednávky: skuteční snoubenci = skutečné poptávky.


2. Vy jako dodavatel se rozhodnete odpovědět:
ikona prani

Svatba.cz odešle poptávkový email všem profesionálům, kterých se tato nová poptávka týká a je pro ně relevantní.
Vy se sami rozhodnete, zda na danou poptávku chcete odpovědět.
S placenými profily můžete na poptávky odpovídat zcela neomezeně.


3. Pošlete snoubencům cenovou nabídku
ikona kalkulacka

Do Vaší odpovědi na poptávku krátce a jasně uveďte, kdo jste a čím se zabýváte. Přidejte adresu webových stránek a co nejvíce kontaktních údajů. Dále pak uveďte žádost o osobní setkání a poděkování za zájem o Vaše služby.
Doporučujeme dále uvést alespoň orientační cenovou nabídku, což přesvědčí klienta o serióznosti Vašeho jednání. Do emailu můžete přidat přílohu (ukázka práce / ceník apod.)
U této Vaší odpovědi bude uveden odkaz na Váš profil v našem katalogu dodavatelů, přesto doporučujeme přidat tyto základní informace i do Vámi odeslané nabídky.


4. Získali jste zákazníka?
ikona pripitek

Snoubenci porovnají nabídky různých dodavatelů a rozhodnou se, kterého budou kontaktovat.
Ke zpětné komunikaci využívají snoubenci zprávu do profilu, email, dále telefonický či po domluvě osobní kontakt.




Jak upoutat pozornost snoubenců a získat více zákazníků?

1. Vytvořte si atraktivní, zajímavý a srozumitelný profil s maximem relevantních informací
ikona obcerstveni

Snoubenci u nás hledají důvěryhodné a seriózní profesionály. Váš profil na Svatba.cz je prvním místem setkání Vás a Vašich potenciálních klientů a jak známo, na prvním dojmu velmi záleží! V tomto případě by za Vás měly mluvit především fotografie. Nahrajte proto do svého profilu kvalitní, dobře Vás vystihující a reprezentující fotografie, kterými nemusíte šetřit. Popište dále své zkušenosti a přednosti. Stručně, jasně a výstižně snoubencům vysvětlete, proč zrovna Vy budete pro jejich svatbu ta nejlepší volba? Vytvoříte tak profil, který nejprve vzbudí nutnou důvěru a pak může teprve zapůsobit. Svůj profil průběžně aktualizujte o nové fotografie a informace. Uveďte co nejvíce osobních údajů, adresu webu a kontakty na Vás. Snoubenci tak jasně uvidí Vaši práci a ocení, když Vás budou moci snadno a rychle kontaktovat.


2. Pište jasné, stručné a profesionální zprávy
ikona seznam

Pište zprávy na míru - zaměřte se na nejasnosti a problémy, které snoubenci mohli zmínit a reagujte na podněty. Pokud potřebujete další informace, zeptejte se, ale pamatujte na stručnost zpráv. Pokud o sobě chcete zaslat více informací, pošlete místo dlouhého rozepisování raději odkaz na Vaše webové stránky. Uvádějte konkrétní nebo alespoň orientační cenu (vždy pomáhá udělat dobrý dojem), a nakonec stručně snoubencům připomeňte, proč by si měli vybrat právě Vás.


3. Sestavte cenovou nabídku
ikona platba

Snoubenci upřednostní dodavatele, který jim poskytne alespoň základní odhad ceny. Proto jakmile je to možné, dopřejte svým potencionálním zákazníkům představu o ceně za Vaše služby. Můžete upozornit, že toto není cena konečná, ale i tak budete na snoubence působit důvěryhodnějším dojmem. Konečnou cenu poté domluvíte se zákazníky osobně.


4. Sbírejte reference a hodnocení
ikona duha

Kladné hodnocení je pro snoubence jedním z rozhodujících faktorů, vybírají-li mezi více dodavateli. Požádejte proto své zákazníky o hodnocení, na které však nezapomeňte reagovat oceňující odpovědí a poděkováním za využití Vašich služeb.


5. Trpělivost přináší růže, ale u nás i nové zákazníky!
ikona statistiky

Na každou poptávku je samozřejmě odesláno více nabídek, proto nemůžete získat všechny. Získávání zákazníků může být i dlouhodobější proces. Ujistěte se, že dostáváte správné poptávky. Zatraktivněte své nabídky a neodpovídejte stále stejným způsobem. Vaše odpovědi by měly být co nejvíce přizpůsobené každé konkrétní poptávce. Ověřte si, co funguje nejlépe. I vy se můžete stát jedním z našich úspěšných dodavatelů a brzy začít získávat zakázky. Vaše zviditelnění na Svatba.cz můžete brát jako dlouhodobou spolupráci, ale určitě také jako dobrou investici, která se Vám vrátí v podobě mnoha spokojených zákazníků!


Provizní spolupráce

  1. Zadejte v nastavení Vašeho profilu výši provize za zprostředkování zákazníka.
  2. Tím Vám zpřístupníme moderované poptávky, kde jsou osloveni jen 2-3 dodavatelé na základě požadavků snoubenců.
  3. Tyto poptávky jsou označeny modrou hvězdičkou - moderované poptávky.
  4. Máte tedy mnohem vyšší pravděpodobnost prodeje než u hromadných poptávek, kde odpovídají desítky dodavatelů.
  5. Provizi Vám vyfakturujeme až budete mít zaplaceno od snoubenců.
  6. Pokud nemáte o moderovanou poptávku zájem, nemusíte na ni odpovídat. Jednoduše ji smažte a my poptávku pošleme dalšímu dodavateli.
  7. Celé podmínky provizní spolupráce naleznete zde.