Jak to funguje?

Jednoduše! Snoubenci u nás hledají ověřené, profesionální dodavatele služeb a sortimentu pro svůj svatební den. Velmi nás těší, že mnozí z těchto dodavatelů tak nachází díky nám nové zákazníky. Vaše spokojenost je naší prioritou!

1. Snoubenci hledají určitého dodavatele a odešlou poptávku:
ikona svatebcani

Snoubenci najdou v katalogu dodavatele dle svých představ. My poptávku zkontrolujeme a pošleme dále.



2. Vy jako dodavatel se rozhodnete odpovědět:
ikona prani

Vy se sami rozhodnete, zda na danou poptávku chcete odpovědět.



3. Platnost a stavy nabídek
ikona kalkulacka

Platnost Vaší nabídky snoubencům je 30 dní. Snoubenci jsou během tohoto času na platnost nabídky upozorňováni a motivováni s nabídkou pracovat - odpovědět, zamítnout nebo prodloužit platnost. Stavy nabídky najdete v legendě ve Vašem profilu.



4. Pošlete snoubencům cenovou nabídku
ikona kalkulacka

Do Vaší odpovědi na poptávku krátce a jasně uveďte, proč by si měli snoubenci vybrat právě Vás a požádejte o další kontakt ať telefonicky nebo osobní.



5. Získali jste zákazníka?
ikona pripitek

Snoubenci porovnají nabídky různých dodavatelů a rozhodnou se, kterého budou kontaktovat.




Jak upoutat pozornost snoubenců a získat více zákazníků?

1. Vytvořte si atraktivní, zajímavý a srozumitelný profil s maximem relevantních informací
ikona obcerstveni

Snoubenci u nás hledají důvěryhodné a seriózní profesionály. Váš profil na Svatba.cz je prvním místem setkání Vás a Vašich potenciálních klientů a jak známo, na prvním dojmu velmi záleží! V tomto případě by za Vás měly mluvit především fotografie. Nahrajte proto do svého profilu kvalitní, dobře Vás vystihující a reprezentující fotografie, kterými nemusíte šetřit. Popište dále své zkušenosti a přednosti. Stručně, jasně a výstižně snoubencům vysvětlete, proč zrovna Vy budete pro jejich svatbu ta nejlepší volba? Vytvoříte tak profil, který nejprve vzbudí nutnou důvěru a pak může teprve zapůsobit. Svůj profil průběžně aktualizujte o nové fotografie a informace. Uveďte co nejvíce osobních údajů, adresu webu a kontakty na Vás. Snoubenci tak jasně uvidí Vaši práci a ocení, když Vás budou moci snadno a rychle kontaktovat.


2. Pište jasné, stručné a profesionální zprávy
ikona seznam

Pište zprávy na míru - zaměřte se na nejasnosti a problémy, které snoubenci mohli zmínit a reagujte na podněty. Pokud potřebujete další informace, zeptejte se, ale pamatujte na stručnost zpráv. Pokud o sobě chcete zaslat více informací, pošlete místo dlouhého rozepisování raději odkaz na Vaše webové stránky. Uvádějte konkrétní nebo alespoň orientační cenu (vždy pomáhá udělat dobrý dojem), a nakonec stručně snoubencům připomeňte, proč by si měli vybrat právě Vás.


3. Sestavte cenovou nabídku
ikona platba

Snoubenci upřednostní dodavatele, který jim poskytne alespoň základní odhad ceny. Proto jakmile je to možné, dopřejte svým potenciálním zákazníkům představu o ceně za Vaše služby. Můžete upozornit, že toto není cena konečná, ale i tak budete na snoubence působit důvěryhodnějším dojmem. Konečnou cenu poté domluvíte se zákazníky osobně.


4. Sbírejte reference a hodnocení
ikona duha

Kladné hodnocení je pro snoubence jedním z rozhodujících faktorů, vybírají-li mezi více dodavateli. Požádejte proto své zákazníky o hodnocení, na které však nezapomeňte reagovat oceňující odpovědí a poděkováním za využití Vašich služeb.


5. Trpělivost přináší růže, ale u nás i nové zákazníky!
ikona statistiky

Na každou poptávku je odesláno více nabídek, proto nemůžete získat všechny. Získávání zákazníků může být i dlouhodobější proces. Ujistěte se, že dostáváte správné poptávky. Zatraktivněte své nabídky a neodpovídejte stále stejným způsobem. Vaše odpovědi by měly být co nejvíce přizpůsobené každé konkrétní poptávce. Ověřte si, co funguje nejlépe. I vy se můžete stát jedním z našich úspěšných dodavatelů a brzy začít získávat zakázky. Vaše zviditelnění na Svatba.cz můžete brát jako dlouhodobou spolupráci, ale určitě také jako dobrou investici, která se Vám vrátí v podobě mnoha spokojených zákazníků.


Provizní spolupráce

  1. S naším obchodníkem si u nás nastavíte provizi za zprostředkování zákazníka přes náš poptávkový systém.
  2. Tím Vám zpřístupníme poptávky.
  3. Tím Vám zpřístupníme poptávky.
  4. Celé podmínky provizní spolupráce naleznete zde.


SPONZOROVÁNO


facebook KONTAKTUJTE NÁS